Alla inlägg den 6 april 2011

Av Jenny - 6 april 2011 10:10

Vänta, vänta, vänta på att pengarna jag överfört från ett annat konto ska anlända så jag får betala bort den förskräckliga skatteskulden. En skuld orsakad av förra årets husrenovering och det finurliga rot avdraget.


Det är inte varje dag man viftar iväg närmare 30 000 på ett ögonblick. Försöker intala mig att det bara är pengar, men så mycket roligare jag kunnat ha för dessa surt förvärvade slantar. Rent psykologiskt skulle jag vilja hinna betala bort skiten innan jag åker iväg på dagens arbetspass. Bara för att det liksom ska bli en nystart på sparandet.

Behöver jag tala om att jag numera hatar rot avdraget.


Har imorse hunnit med träningspass två för denna vecka men känner mig otillfredsställd av någon anledning. Mår inte riktigt hundra och det känns som jag skulle ha dragit sandpapper i halsen. Inte förkylningsont utan mest bara irriterat.


Oj, nu blev det ju bråttom att göra sig klar inför arbetet och inga pengar har hittat fram än, grrrr.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards