Alla inlägg den 11 april 2011

Av Jenny - 11 april 2011 11:00

Förkylt var det här, vilket betyder ingen träning, vilket betyder oglad Jenny, vilket leder till frustration och gnäll på petitesser smiley: Fight - keystrokes: :fight


Hur vet man att Jenny inte är frisk, jo hon stör sig på, samt får dessutom ett megautbrott för att sambon tog det större stekta ägget   


Kanske tur att jag är solo allena nu då (förutom alla jyckarna). Vilket jag kommer att vara större delen av veckan. Sambo har inom en 10 timmars intervall planerat in och gett sig avsmiley: Drive - keystrokes: :drive mot Örebro för att (ev) leverera en hund samt jaga vildsvin. Bättre fly än illa fäkta? Hehe.


Ganska otroligt att man inte kan sin kropp efter 37 år tillsammans. Det tog mig ju fyra-fem dagar att lyckas klurar ut att det var en förkylning och inte något annat som fått mig att vara hängig och konstigt i halsen. Nu kör jag Esberitox på längden och tvären och hoppas på snabba resultat.


Ni skulle ha sett Affe på morgonens promenad. Hade inte möjlighet att filma men det var en ytterst lycklig hund, kan jag meddela. Han fick nämligen, för första gången springa i fullfart utan att matte hejdade honom smiley: 1bf252a4d55dbbce325c882779e9e0984099f0e - keystrokes: :happy


Ska jag nu, som jag planerat, börja jobba stenhårt med honom, behöver jag veta att benen håller för verkligheten. Att springa lös är i allra högsta grad en del av i allafall vår verklighet.

 

Så sällsynt att Affe ligger PÅ dynan.

Fanny vet hur man kopplar av.  

Atjoosmiley: Ill - keystrokes: :ill snart ska jag och nysa på Icas kunder. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards