Alla inlägg den 11 september 2012

Av Jenny - 11 september 2012 17:30

Sitter här och funderar på kategorin i dagens tisdagstema som är hobby. Hobby som i mina hundar, hobby som i att fotografera, hobby som i träning och scrapbooking. Att blogga är väl också kanske en slags hobby när jag tänker efter. Eller hobby som i att skörda det naturen har att erbjuda. Hm, svårt val och jag vill inte tjuvkika vad de andra lagt upp innan jag bestämt mig för något eget.


Att vara ute i skog och mark, tillsammans med hundarna och kameran länkar ju samman flera hobbies. Att det dessutom ger en del träning, adderar ju ytterligare en hobby. Så här kommer mitt bidrag, en bild från en lyckad skördedag med bidrag både från både skog och land.



   Blåbär, sista jordgubben, färsk potatis och kantareller, en fröjd av smaker




   Kan inte låta bli att lägga in en bild på främsta hobbyn, mina älskade hundar, mina trogna i vått och torrt.



Här finns fler bilder att skåda i veckans tisdagstema

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards