Alla inlägg den 18 september 2012

Av Jenny - 18 september 2012 17:30

Imorse när jag vaknade lyste solen med all sin kraft och nattens ursinniga regnande hade dragit förbi.

Mina hundpromenader är för tillfället nästintill obefintliga, på grund av mitt onda knä, men en liten tur i morgonsolen kunde jag inte låta bli. Min vana trogen slängde jag systemkameran över axeln, kopplade en morgonpigg terrier och begav mig ut i den friska höstluften. Finns bara ett ord, ljuvligt.


Efter diverse frukostrutiner slog jag på datorn för dagens höjdpunkt, tisdagstemat. Det är så andlöst spännande att scrolla fram till aktuellt tema som för dagen var SPEGELBILD. Nä, det vill jag inte vara med på. Kan inte förmå mig att på typiskt fjortismaner ställa mig framför spegeln och pluta med läpparna . Men så slog det mig, en spegelbild är ju så mycket mer än så. Bilderna jag tog tidigare imorse, nere vid ån exempelvis, de är ju definitivt spegelbilder.  Ett lustigt sammanträffande med dagens valda tema kan jag tycka. Så här är mitt spegelbidrag:


 



 


Fler bidrag på temat spegelbild finner du här  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards