Direktlänk till inlägg 19 november 2009

Skippar julfesten...

Av Jenny - 19 november 2009 10:45

Jag är så sugen att börja städa, göra julkort och scrappa (klippa och klistra med foton) Men tyvärr är det maratondagar på Ica som gäller framöver, så allt kul måste vänta. Tror föresten att julhandeln redan börjat komma igång. Iallafall så var vi våldgästade av kunder i förbutiken igår. Viket iofs är rätt kul, för tiden går extremt fort.

Efter jobbet "lurade" vi (jag och Fanny) med Sari och Nemo på prommis i Nikkala. Jätteskönt med en promenad på kvällskvisten och trevligt med lite hundsurr Skrattande

Vår jämthundstik Alba bestämde sig för egna äventyr igår kväll, vilket innebar att hon även drog med sig Bella (yngsta jämten) på en liten tur. Bella var inte borta länge, Alba däremot har tillbringat natten på egen hand. Imorse vid halv åtta tiden strosade in på gården. Misstänker att hon roat sig med renarna Oskyldig

På fredag är det dags för årets upplaga av jobbjulfest och mitt arbetspass sträcker sig till 21,15. Jag har valt att inte ta ledigt. Känns nödvändigt att spara lediga dagar till viktigare, akuta saker, typ sjuka hundar och allmän arbetströtthet Skrattande Oförståeligt för vissa och är nästintill idiotförklarad Obestämd

Ha de...

 
 
Ingen bild

majsan

19 november 2009 23:32

Synd att du inte kommer med på Julfesten eller fest å fest.. hade varit trevligt att iaf att se en jenny med en lagom stor baíleys i handen ;) du har ju lovat att ta en för mig oxå varje gång glaset åker fram,eller har jag drömt..he he Kram å God Natt

 
Ingen bild

Jenny

20 november 2009 08:56

Minns mycket väl storleken på Baileysen vid förra julfesten, typ en medicinkopp som just räckte till att doppa tungan i =D Är dom två så tar man två ;)
Jo då, det har jag lovat dig, dyrt och heligt. Men eftersom jag anar att drycken inte främjar min viktminskning försöker jag ligga lite lågt. Två helger eller var det tre utan :) Kan bli en fjärde, eller inte =P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 26 april 2022 19:40

Bloggen finns kvar och jag kan fortfarande logga in "wow" Det här var min bästa terapi under tunga tider som när jag tänker efter inte alls känns speciellt tunga idag. Vilket lyxliv jag levde. Synd bara att jag inte insåg det då.   Nåväl, kanske ...

Av Jenny - 2 juli 2017 19:00

Shit och helvete, vilken vecka.... Snacka om bottenrekord. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så långt ner på botten som nu. Jag har gråtit tårar nog att fylla ett badhus. Hemma, på jobbet. Jag har brutit ihop så många gånger.  Mat! Jag har inte ku...

Av Jenny - 25 juni 2017 19:45

Det är underbart att vara jag. Underbart 24 timmar om dygnet, VERKLIGEN. Får ofta höra att jag inte har något liv och att allt är sååååå enkelt när man är själv. Jo tjena. Undrar var jag ska börja. Men tro mig, ni hade inte velat gå ett steg i mina s...

Av Jenny - 22 april 2017 19:15

För precis ett år sedan berättade jag på bloggen att jag hade fått ett nytt större ansvarsområde på jobbet. Idag får jag göra exakt samma sak. Jag kan dessutom bjuda er på en titel. Jenny -säljledare kolonial. En "resa" jag påbörjat har i och med det...

Av Jenny - 9 april 2017 20:30

Det var ett tag sedan, minsann. Och gissa vad jag har gjort sedan sist, om nu någon finns kvar          Jag har varit på min tredje "solo"resa, som tog mig tillbaka till Thailand och två för mig helt nya ställen. Första veckan tillbringade j...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards