Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Jenny - 1 mars 2011 18:31

Pallrade mig iväg till gymmet imorse, jajamensan   och idag skulle jag köra styrka eftersom jag inte orkade det igår.


Började toppen, jag kom inte in. Hata, hata när man hyvlar kortet 1000 gånger och gröna lampan inte lyser. Trava runt, prova innerdörren, samma sak där, gå tillbaka, leta reda på vaktmästare. ARG. Kom in efter många om och men med upptäckten att jag inte orkade någonting överhuvudtaget. Kroppen kändes som en slak, slibbig daggmask. Inte så farligt med träningsvärk men utpumpad. Nu blir det två vilodagar.


Tänk att det redan är första mars, vad fort tiden går och vad härligt det är när det är just både tidigare och längre, man blir automatiskt lite piggare och gladare känns det som.


Minns ni Baileys kladdkakan, den med kanderade pistagenötter och chokladglasyr? Tänkte bara tala om att den var snuskigt god. Till och med sambo som annars säger varken bu eller bä när det kommer till mina bakverk skickade idag ett sms (när jag befann mig på Ica) där han berömde kakan.

Har vid något tillfälle beklagat mig angående den bristfälliga feedbacken till ovannämnda person och fått följande till svar: Skulle det inte vara gott, skulle jag ju inte äta, eller hur? Förvisso, men lite konstruktiv kritik är ju alltid önskvärt.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards