Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Jenny - 22 mars 2011 12:15

Vi hade morgonmöte på Ica idag kl 7.00 och det är ju inga som helst bekymmer för mig som oftast är uppe före tuppen.


En dryg timme senare var jag på väg hem och gick morgonens första promenad med Affe. Väderläget: några plusgrader, strålande sol och klarblå himmel, helt underbart alltså.


                                                  sol, sol,sol

 

Efter A kommer F  Fannys promenad blev lite kortare och snäppet lugnare, då hon ännu verkade lite låg efter gårdagens veterinärbesök (trauma)


Innan vi vände hemåt var jag bara tvungen att slå mig ner i snödrivan en liten stund och vända nosen mot solen. Där inne i skogen var det alldeles vindstilla och bara lite fågelkvitter hördes, mer behövs inte för att tina en frusen själ.


Fanny poserar. 


 

Lite godis sök.  


Fast nu när jag tittar ut så är det inte så fint väder längre. Vinden har ökat rejält och himlen är mulen och grå. Vilken tur att jag tog tillvara på morgonen. Fast det är varmt där ute, faktiskt hela 7 plusgrader just nu och det droppar från taken.


Jag är placerad som mejlvakt. Albas provsvar (ang löpen) kommer via mejl och husse som jobbar vill snarast ha besked hur värdet ligger för att avgöra om det blir avresa idag eller ej.

Hmm och svaret kom just. Värdet har inte stigit ett jota ännu. Undrar just hur det står till egentligen.


Over and out.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards