Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Jenny - 14 mars 2011 10:45

                          

HIPP HIPP HURRA HIPP HIPP HURRA HIPP HIPP HURRA HIPP HIPP HURRA HIPP

 

DET ÄR JU AFFES FÖDELSEDAG IDAG   

 

  

 

Allas vår Affen-Piraffen blir idag hela 1 år gammal.

Skulle någon kunna få honom att förstå det vore jag tacksam. Mitt lilla busfrö beter sig fortfarande i mångt och mycket som en ytterst liten valp. En liten korvbakelse var till vovvarna nalkas när jag kommer från jobbet ikväll.


Någon dyster, grå    och tung dag i höstas trodde jag faktiskt inte att han skulle få uppleva sin 1 års dag. Vad glad jag är att jag trodde fel. Hur framtiden blir vet vi inte ännu. Men just nu verkar det ganska lovande och det är allt jag behöver idags läget.


Förmiddagen idag har rullat på i ett rasande tempo. Åkte och tränade kl 6 och det blev ett bra pass med 15 min på steppen som uppvärmning, 5 km löp på bandet i bra fart samt några hyfsade set styrka. Därefter efter hem och promma 30 min i raskt tempo med Fanny och sedan samma sträcka med Affe. Dusch och frukost därefter. Nu känns det gott i kropp och själ och klockan 13.30 bär det av mot Ica och dagens arbetspass.


Magen verkar äntligen ge med sig och mår mycket bättre idag. Men nu måste jag vara extra snäll mot den.


Ha en bra måndag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards