Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Solfläcksuppletare :)

Av Jenny - 29 mars 2011 08:30

Jag är en flitig användare av internet och dess tjänster. Det är praktiskt, bekvämt och oftast en slant billigare.


Hittills har jag hållit mig inom Sveriges gränser, ända tills i söndags då jag vidgade mina vyer och hamnade i Nederländerna, fortfarande Europa men ändå utrikes och väldigt pirrigt. Ska jag, ska jag inte. Frestelsen blev för stor och jag klickade på ”buy” knappen.


Vad har jag då köpt? En hundsäng så klart.  Har ju ingen sedan tidigare    och inte finns det att köpa lokalt heller    


Minns ni min Fatboy? Denna bädd är en Fatboy ála hund, dock inte ett Fatboy original (som kostar en mindre förmögenhet) Tyckte faktiskt att denna verkade behagligare än riktiga Fatboybädden. Få se bara när den dyker upp, om den dyker upp. Pengarna har i vart fall dragits från kontot.


Så här ser den ut, fast jag valde ett enfärgat överdrag istället för detta rutiga. Vill ni kika mer på bäddarna finns de att beskåda HÄR


   Inte min bädd, inte min hund och inte mitt hem :)

 

Träningen gick åt skogen idag med. Orsak, sömnbrist! Vi har sedan igår kväll tillfälligt besök i hundhagen (igen) En gråhund denna gång som låter utan dess like, ett ljud mitt i mellan yl, skall och gläfs, så fruktansvärt enerverande. Hundar som skäller i hundhagen är bland det värsta jag vet.


Nu ska jag och Aff gå på en promenad, ville vänta tills det blev lite mildare och nu är det ju bara -16.9 grader. Sedan hägrar arbetet.


 

Finns det en solfläck, hittar Fanny den alltid. 

 
 
Majsan

Majsan

29 mars 2011 13:40

Har inte hunnit kommentera din blogg på länge!
Det är så roligt att läsa vad du skriver, men det vet du ju redan att jag tycker :)
Önskar jag vore din hund :)) Lyllo dem<3
Tänkte att du införskaffat dig en vovsing till;)
och målat om:)
Var på gymmet igår :)
Ha det gått Kramar!


http://lillalucas.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

29 mars 2011 13:49

Du är välkommen att komma på våra promender ;o)
kanske aaaningen långt bara..

Jag är DOG-shopoholic big time!!!
Vilken FIN bädd - o den finns i Burberry..
Vi ska inte prata om hur många bäddar, dynor,
halsband, koppel och BURAR jag har..
Imorgon skickas 2 nya burar från S-holm ;o)

En solcell har jag med - DOGGY *love*
Det är nästa så att man blir av med honom
ibland, sitter i en hörna bakom byrån för att
där är en liten liten solruta *fniss*

Lyckades filma "Fladdermusen" Odie igår
på vår lilla balkongträning, finns på bloggen!

http://www.madofi.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 26 april 2022 19:40

Bloggen finns kvar och jag kan fortfarande logga in "wow" Det här var min bästa terapi under tunga tider som när jag tänker efter inte alls känns speciellt tunga idag. Vilket lyxliv jag levde. Synd bara att jag inte insåg det då.   Nåväl, kanske ...

Av Jenny - 2 juli 2017 19:00

Shit och helvete, vilken vecka.... Snacka om bottenrekord. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så långt ner på botten som nu. Jag har gråtit tårar nog att fylla ett badhus. Hemma, på jobbet. Jag har brutit ihop så många gånger.  Mat! Jag har inte ku...

Av Jenny - 25 juni 2017 19:45

Det är underbart att vara jag. Underbart 24 timmar om dygnet, VERKLIGEN. Får ofta höra att jag inte har något liv och att allt är sååååå enkelt när man är själv. Jo tjena. Undrar var jag ska börja. Men tro mig, ni hade inte velat gå ett steg i mina s...

Av Jenny - 22 april 2017 19:15

För precis ett år sedan berättade jag på bloggen att jag hade fått ett nytt större ansvarsområde på jobbet. Idag får jag göra exakt samma sak. Jag kan dessutom bjuda er på en titel. Jenny -säljledare kolonial. En "resa" jag påbörjat har i och med det...

Av Jenny - 9 april 2017 20:30

Det var ett tag sedan, minsann. Och gissa vad jag har gjort sedan sist, om nu någon finns kvar          Jag har varit på min tredje "solo"resa, som tog mig tillbaka till Thailand och två för mig helt nya ställen. Första veckan tillbringade j...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Tisdagstema

tisdags-tema.png

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards